پارتیشن ام دی اف

مشاوره و بازدید رایگان با کارشناسان مجرب

پارتیشن mdf

ام دی اف یکی از فراورده های چوبی به حساب می آید که امروزه در دکوراسیون و طراحی داخلی بسیار از آن استفاده می کنند. یکی از متریال های پرکابرد در ساختمان سازی در واقع ام دی اف است. ام دی اف ها دارای روکش های مختلف چوبی هستند که با توجه به محیطی که می خواهید استفاده کنید می توانید آن را در طرح و رنگ های متنوع بگیرید.

پارتیشن در واقع یک جدا کننده محیط به حساب می آید و جزء مماری اصلی ساختمان به حساب نمی آید. پارتیشن ها به دو صورت ثابت و متحرک تولید می شوند. هدف اصلی استفاده از پارتیشن جدا کردن فضا به یک یا چند بخش می باشد. با وجود پارتیشن شما می توانید از فضای خود به بهترین نحوه استفاده کنید. امروزه اکثریت مردم پارتیشن را جایگزین دیوارهای ثابت گچی کردند. چرا که هزینه ساخت و نصب آن کمتر می باشد. از پارتیشن ها در محیط های مختلف منزل، ادارات، سالن های اجتماع، دانشگاه، بیمارستان، آرایشگاه و … می توانید استفاده کنید. در این مطلب پارتیشن ام دی اف را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

 

پارتیشن اداری
هماهنگی بین فضاها

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای

افزایش حریم شخصی
کاهش نویز و صدا
افزایش کارایی و راحتی
هزینه های کمتر
مشاوره و بازدید رایگان با کارشناسان مجرب

یکی از مهم‌ترین ایده‌ها در حوزه دکوراسیون داخلی، پارتیشن‌بندی است. در واقع یکی از سبک‌های دکوراسیون هدف؛ استفاده از تمام قسمت‌های محیط خانه به‌صورت بهینه است.

فرم درخواست خدمات

یکی از مهم‌ترین ایده‌ها در حوزه دکوراسیون داخلی، پارتیشن‌بندی است. در واقع یکی از سبک‌های دکوراسیون هدف؛ استفاده از تمام قسمت‌های محیط خانه به‌صورت بهینه است.

پارتیشن ام دی اف اداری

امروزه در مراکز ادارجات خصوصی و دولتی برای جداسازی و اختصاص اتاق ها به هر فرد به جای تغییر اساسی در معماری ساختمان و هزینه های اضافی تعمیرات و بنا از پارتیشن ام دی اف استفاده می کنند. یکی از مزایای استفاده از پارتیشن ام دی اف اداری این است که به راحتی قابلیت جابه جایی را دارد. ضمن اینکه شما می توانید با استفاده از طرح های مختلف روکش چوبی پارتیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

معمولا در ادارات مختلف برای جداسازی اتاق کارمندان و بخش های مختلف از پارتیشن استفاده می کنند. با این مدل پارتیشن شما می توانید نواقصی که در معماری ساختمان وجود دارد مثل دیوارهای کج، زدگی های موجود دیوار  را با استفاده از این مدل پارتیشن ها پوشش دهید تا نمای بهتری را به فضا بدهد.

نصب پارتیشن ام دی افی نسبت به پارتیشن های دیگر آسانتر و هزنیه کمتری را دارد. ضمن اینکه تنوع طرح و رنگ پارتیشن ام دی اف نسبت به بقیه مدل ها بیشتر و شما گزینه های مختلفی را برای انتخاب در پیش رو دارید.

پارتیشن اداری

مزایای پارتیشن ام دی اف

اگر بخواهیم مزایای این مدل پارتیشن را برای شما برشماریم می توانیم به قیمت پایین پارتیشن ام دی اف نسبت به بقیه، زیبایی در استفاده از این طرح، تنوع در استفاده از رنگ ها، سرعت بالا ساخت آن، امکان استفاده از شیشه و آلومینیوم در ساخت این مدل از پارتیشن نیز وجود دراد.

همچنین باید بیان کنیم پارتیشن ام دی اف نسبت ب پارتیشن های شیشه ای مقاومتر است. یکی دیگر از تفاوت عای اصلی این مدل با پارتیشن آلومینویمی غیر رسانا بودن چوب و ام دی اف بنابراین خطر برق گرفتگی در کمین شما نیست.

قیمت پارتیشن ام دی اف

 قیمت پارتیشن ام دی اف با توجه به نوع و رنگ و طرح روکشی که انتخاب می کنید متفاوت می باشد. در ضمن با توجه به نوسانات حاکم در بازار قیمت این متریال نیز در حل تغییر است. قیمت های اعلامی برای اواخر سال 1402 می باشد. همانطور که می دانید قیمت پارتیشن ها براساس متر مربع سنجیده می شود. پارتیشن تک جداره ام دی افی حدودا از 850 هزار تومان به بالا می باشد. قیمت دو جداره پارتیشن های ام دی اف به نوبه خود گرانتر از پارتیشن های تک جداره است معمولا حدودا قیمت پایه دو جداره ها از 1.250 میلیون تومان است.

برای دریافت قیمت های بروز و مطابق بازار آزاد لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و اطلاعات خود را کامل کنید.

انواع پارتیشن ام دی اف

پارتیش ام دی اف به صورت تک جداره و دو  جداره موجود می باشد. البته به صورت کلی پارتیشن های ام دی اف  دارای طرح و رنگ های متنوعی در روکش های چوبی خود هستن که با توجه به سلیقه خود و محیط می توانید انتخاب درستی داشته باشید. پارتیشن های تک جداره ارزان تر هستند همچنین نصب آن ها نیز آسانتر می باشد.

پارتیشن های ام دی افی دارای ساختار بسیار محکم و مقاومی هستند. پارپتیشن دو جداره ام دی اف علاوه بر تفکیک فضا ساختمان ادارای شما توانایی بالایی در جلوگیری از ایجاد آلودگی های صوتی دارد. این مدل پارتیشن ها در ارتفاع مختلف بلند، نیمه بلند، کوتاه و همچنین تا سقف قابلیت تولید را دارند که این مورد کاملا انتخابی می باشد. با توجه به سلیقه مشتری برای آن ها تولید و نصب می شود. ارتفاع پارتیشن ها را با توجه به عوامل مختلف مانند گردش هوا و عایق شدن صوتی و … سفارش می دهند. ضمن اینکه در پارتیشن های دو جداره از شیشه های دو جداره استفاده می کنند. دقت داشته باشید ارتفاع این مدل پارتیشن با توجه به خواست مشتری و روشنایی محیط قابل تغییر می باشد.

یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید و فروش انواع پارتیشن های ادارای شرکت بزرگ پرچین می باشد که بیش از چند دهه تجربه همواره آماده است؛ تا بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. برای دریافت مشاوره و هزینه های انواع پارتیشن ام دی اف و … لطفا با کارشناسان پرچین تماس بگیرید

درباره ما

پارتیشن اداری پارت ایران

تحویل به موقع
قابلیت شخصی سازی
ارائه مشاوره رایگان
قدرت هدایت صوت
مشاوره تلفنی