ارزان ترین مجری پارتیشن شیشه‌ای در تهران

ارزان ترین مجری پارتیشن شیشه‌ای در تهران

یکی از اصلی‌ترین روش‌هایی که از آن برای جداسازی و تفکیک فضا در طراحی دکوراسیون استفاده می‌شود، بکار بردن پارتیشن‌ها در دکوراسیون است. در حقیقت پارتیشن‌ها برای تفکیک فضاهای بزرگ و با متراژ بالا استفاده می‌شوند و می‌توانند یک محیط گسترده را به بخش‌های کوچکی تقسیم کنند. در اصل پارتیشن‌ها ابزارهای بسیار کاربردی هستند که به عنوان جایگزین فوق‌العاده خوبی برای فعالیت‌های طولانی و پرهزینه بازسازی در نظر گرفته می‌شوند‌. پیش از این برای ساختن دیوارهایی با استحکام بالا در برابر ضربه باید اقدامات لازم جهت بازسازی و بنایی‌های مجدد انجام می‌شد. اما امروزه تنها با استفاده از پارتیشن‌ها می‌توان این کار را به سادگی انجام داد و همچنین هزینه کمتری برای انجام آن صرف کرد. اگر قصد دارید درباره پارتیشن شیشه‌ای اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اطلاعاتی درباره پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن‌ها اصلی‌ترین ابزارهایی هستند که از آن‌ها به عنوان جداکننده در طراحی دکوراسیون اداری استفاده می‌شود. در حقیقت پارتیشن‌ها ویژگی‌های فوق‌العاده خوبی دارند که باعث می‌شود طراحان داخلی بکار بردن آن‌ها را برای ساخت دیواره‌های مستحکم در اولویت قرار بدهند. پارتیشن‌های شیشه‌ای با ظاهر ساده و مینیمال خود، انتخاب بسیار خوبی برای دکوراسیون‌های مدرن شما محسوب می‌شوند و همچنین سبک‌های دیگری از پارتیشن نیز به شما امکان استفاده از این ابزار کاربردی را در دکوراسیون‌های کلاسیک می‌دهد. پارتیشن‌های شیشه‌ای به طور کلی به شما کمک می‌کنند تا به زیبایی و در نهایت سادگی دفتر کار خود را به بخش‌های مختلفی تقسیم کنید. این نوع پارتیشن‌ها علاوه بر محیط اداری، در طراحی دکوراسیون‌های تجاری و مسکونی نیز استفاده می‌شوند و جلوه خاصی به محیط می‌بخشند.

انواع پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن‌های شیشه‌ای به طور کلی از متریال شیشه ساخته می‌شوند و به همین دلیل ویژگی‌های بسیار خوبی را به خود اختصاص داده‌‌اند. اما اگر بخواهیم جزئی‌تر صحبت کنیم، می‌توان گفت پارتیشن‌های شیشه‌ای از نظر متریال و نوع شیشه بکار رفته در ساخت آن‌ها انواع مختلفی دارند که هر یک برای فضای خاصی مناسب می‌‌باشد. علاوه بر نوع شیشه، انواع مختلف فریم نیز در تقسیم بندی پارتیشن‌های شیشه‌ای به دسته‌های گوناگون تاثیر گذار است و می‌تواند مدل‌های مختلفی از پارتیشن شیشه‌ای را برای شما تهیه کند. مدل‌های متنوعی از شیشه که در ساخت این سبک از جداکننده‌ها استفاده می‌شود شامل شیشه‌هاي سکوریت، شیشه‌های لمینت، شیشه‌های رنگی، شیشه‌های شفاف و … است که هر یک امکانات خاصی به پارتیشن شما می‌افزاید. از نظر فریم این نوع از پارتیشن‌ها به دو دسته فریم لس و فریم دار تقسیم می‌شوند که درباره آن‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پارتیشن شیشه‌ای فریم دار

پارتیشن‌های شیشه‌ای اداری فریم دار سبکی از پارتیشن‌های شیشه‌ای هستند که علاوه بر متریال شیشه در ساخت آن‌ها از متریال ام دی اف و آلومینیوم نیز استفاده می‌شود. در اصل به دلیل استفاده از این نوع متریال‌ها در ساخت پارتیشن شیشه‌ای فریم دار، این مدل از پارتیشن استحکام بیشتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد و از مقاومت بیشتری در برابر ضربه برخوردار است. علاوه بر این ترکیب شیشه و چوب و یا حتی شیشه و آلومینیوم در ساخت این پارتیشن‌ها جلوه بسیار زیبایی به این پارتیشن‌ها می‌بخشد و آن‌ها را لوکس‌تر از سایر مدل‌ها نشان می‌‌دهد.

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس

در کنار این سبک از پارتیشن، مدل‌های فریم لس پارتیشن‌های شیشه‌ای نیز طرفداران زیادی دارند. در این نوع از پارتیشن‌ها در اصل تمام سازه شما از شیشه ساخته شده است و هیچ گونه متریال دیگری برای تهیه آن استفاده نشده است‌. در اصل در پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس، شما با صفحاتی سرتاسر شیشه‌ای روبرو هستید که از آن‌ها به عنوان پارتیشن استفاده خواهید کرد. این سبک از پارتیشن شیشه‌ای معمولا در منازل خانگی استفاده گسترده‌تری دارد و به نسبت از مقاومت کمتری در برابر پارتیشن شیشه‌ای فریم دار برخوردار است. پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس نیز مانند سایر مدل‌های پارتیشن شیشه‌ای، از شیشه‌های مختلفی ساخته می‌شوند که هر یک ویژگی‌های مختلفی را به این ابزار کاربردی اضافه می‌کنند.

جمع بندی

پارتیشن شیشه‌ای یکی از ابزارهای کاربردی است که برای تفکیک فضا از آن استفاده می‌شود و همچنین نسبت به سایر مدل‌های پارتیشن از قیمت مناسبی برخوردار است. پرچین به شما کمک می‌کند تا در زمینه انتخاب پارتیشن شیشه‌ای خود بهترین تجربه‌ها را بدست آورید.

 

5/5 - (3 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی