مقایسه بین پارتیشن شیشه‌ای فریم لس و فریم دار

پارتیشن اداری

مقایسه بین پارتیشن شیشه‌ای فریم لس و فریم دار

طراحی دکوراسیون اداری یکی از اقدامات بسیار تاثیرگذاری است که امروزه مدیران به آن توجه ویژه‌ای دارند. پیش از این طراحی داخلی عموما برای فضاهای تجاری و به ویژه مسکونی مورد استفاده قرار می‌گرفت و به مرور زمان با اهمیت پیدا کردن در محیط‌های اداری، معماران ایده‌های جدیدی را برای آن پیدا کردند‌. دکوراسیون اداری فضایی است که نسبت به دیگر مدل‌های دکوراسیون تفاوت‌هایی دارد و طراحان داخلی باید در این زمینه از مهارت کافی برخوردار باشند. یکی از اقداماتی که معمولا در فضاهای کاری برای جداسازی و تفکیک محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از پارتیشن‌ها است که اهمیت بسیار زیادی دارد. پارتیشن‌ها ابزارهای بسیار کاربردی هستند که برای تقسیم کردن محیط به قسمت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و در مدل‌های مختلفی از طرح، رنگ و قیمت یافت می‌شوند. اگر قصد دارید درباره مدل‌های شیشه‌ای پارتیشن‌ها و به ویژه پارتیشن شیشه‌ای فریم‌ لس و فریم دار  اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

اطلاعاتی درباره پارتیشن‌های شیشه‌ای

پارتیشن‌ها در مدل‌های مختلفی از جنس و متریال وجود دارند که هر یک از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و برای فضاهای مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در میان انواع مختلف پارتیشن‌ها، پارتیشن‌های شیشه‌ای از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. پارتیشن‌های شیشه‌ای به دلیل ظاهر لوکس و شیک خود، در شرکت‌ها و محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین نسبت به مدل‌های هم‌رده، از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند. پارتیشن‌های شیشه‌ای بطور کلی ظاهر مینیمال و ساده‌ای دارند و همین موضوع باعث شده است از این ابزار در طراحی‌های مدرن استفاده‌های گسترده‌ای شود. همچنین این نوع پارتیشن به دلیل ساخته شدن از شیشه، از قابلیت تمیز کردن آسان برخوردار هستند و نسبتا وزن کمی دارند. پارتیشن‌های شیشه‌ای در میان مدل‌هایی نظیر پارتیشن‌های چوبی، آلومینیومی و فلزی قابلیت گستردگی نور بیشتری دارند و به راحتی نور را از خود عبور می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود طراحان از این نوع پارتیشن‌ها در محیط‌هایی که از نور طبیعی کمی بهره‌مند هستند استفاده کنند و بر روشنایی هر چه بیشتر فضا تاثیر بگذارند.

انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای

پارتیشن‌های شیشه‌ای انواع مختلفی دارند و هر یک از آن‌ها با داشتن قابلیت‌های گوناگون در فضاهای متفاوت مور  استفاده قرار می‌گیرند. نقطه اشتراک همه این سبک از پارتیشن‌ها، متریال سازنده آن‌ها است که به دلیل شفافیت و روشن ساختن فوق‌العاده محیط، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین پارتیشن‌های شیشه‌ای از انواع مختلف شیشه‌ها ساخته می‌شوند که این شیشه‌ها می‌توانند قابلیت‌های زیادی را به پارتیشن مورد نظر شما اضافه کنند. یکی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های پارتیشن شیشه‌ای، مدل‌های فریم دار و فریم لس آن است که درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پارتیشن شیشه‌ای فریم دار

پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم دار از ترکیب متریال شیشه با آلومینیوم، چوب و یا ام دی اف تشکیل می‌شوند. در این نوع پارتیشن شیشه با قاب‌هایی پوشانده می‌شوند که به استحکام و مقاومت بالاتر پارتیشن کمک می‌کند. این نوع جداکننده‌ها برای محیط‌های شلوغ و پرتردد مناسب است و عمر طولانی‌تری دارد.

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌ لس

پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس مدلی از پارتیشن‌ها است که تماما از شیشه‌ ساخته شده است و هیچ‌گونه قاب یا فریمی ندارد. این نوع پارتیشن نور بیشتری را نسبت به مدل‌های فریم‌ دار از خود عبور می‌دهد و به سادگی قابل تمیز شدن است. در کنار این ویژگی‌ها باید دقت داشته باشید که پارتیشن‌های فریم لس مقاومت کمتری نسبت به مدل‌های فریم دار دارند و این نکته منفی برای آن‌ها محسوب می‌شود. می‌توان گفت پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس نسب به مدل‌های فریم دار وزن کمتری دارند و به سادگی قابل جابجا شدن هستند.

پارتیشن اداری

جمع‌بندی

پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از کاربردی‌ترین ابزارها برای جداسازی و تفکیک فضا هستند که به دلیل ظاهر مینیمال و ساده مورد توجه بسیاری از مدیران قرار می‌گیرند. این نوع پارتیشن‌ها به دلیل سادگی ظاهری در انواع سبک‌های دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد بسیار زیادی دارند. شرکت پرچین یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت می‌کند و با ارائه امکانات بسیار خوب مانند امکان خرید بدون واسطه و به صورت نقد و اقساط همراه با قیمت‌های مناسب توجه خریداران را به خود جلب می‌کند.

 

امتیاز دهی
دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی