خرید انواع پارتیشن اداری ارزان قیمت

پارتیشن اداری

خرید انواع پارتیشن اداری ارزان قیمت

پارتیشن‌ها یکی از اصلی‌ترین ابزارها در طراحی دکوراسیون محسوب می‌شوند.در حقیقت دیوارکشی یکی از مراحل مهمی است که پیش از این تنها با انجام عملیات بازسازی ممکن بود و طراحان پس از روبرو شدن با محیط‌هایی با متراژ بالا، مجبور به شروع پروسه بازسازی بودند تا به وسیله آن بتوانند دیوارهای بتنی و سیمانی را بنا کنند و از طریق آن‌ها محیط را به بخش‌های مختلفی تقسیم بندی کنند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش جدیدی برای جداسازی و تفکیک محیط به وجود آمده است که پارتیشن بندی نام دارد. پارتیشن‌ها در اصل دیوارهای متحرکی هستند که به شما امکان تقسیم بندی فضا را می‌دهند و شما می‌توانید به وسیله آن‌ها به سادگی محیط خود را به قسمت‌های کوچکتر تقسیم کنید. یکی از فواید بزرگ پارتیشن بندی این است که به وسیله انجام فعالیت‌های ساده‌تر و کم هزینه‌تر نتایج مطلوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد و همه چیز را مطابق سلیقه شما طراحی می‌کند. اگر قصد دارید درباره پارتیشن اداری اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای مهم پارتیشن اداری

همانطور که گفته شد پارتیشن‌های اداری ابزارهایی هستند که از متریال‌های گوناگونی ساخته می‌شوند و در تنوع گسترده از طرح و رنگ دیده می‌شوند. در حقیقت پارتیشن‌ها مدل‌های زیادی دارند که هر یک از آن‌ها از ویژگی‌های گوناگونی برخوردار هستند. انتخاب پارتیشن مناسب اداری برای فضای مد نظر شما، مرحله بسیار مهمی از طراحی دکوراسیون محسوب می‌شود که بهتر است برای انجام آن از طراحان حرفه‌ای و ماهر کمک بگیرید. در حقیقت پارتیشن‌ها وسیله‌هایی هستند که در کنار تقسیم بندی محیط، نظم خاصی به فضا می‌بخشند و از این نظر ابزارهای بسیار مفیدی به شمار می‌آیند. علاوه بر این روش پارتیشن بندی به کارمندان شما این امکان را می‌دهد تا بخش‌های خصوصی و شخصی را در اختیار داشته باشند و از این طریق با تمرکز بیشتری به انجام فعالیت‌های خود بپردازند. بهتر است بدانید که بالا رفتن سطح تمرکز کارکنان شما به بالاتر رفتن راندمان کاری‌شان منجر می‌شود و شما به این وسیله نتیجه نهایی فوق‌العاده‌ای را دریافت خواهید کرد. در کنار همه این موارد پارتیشن‌هایی که از متریال شیشه ساخته شده باشند، برای فضاهای کم‌نور بسیار مناسب هستند و محیط را بزرگتر از آنچه هست نمایش می‌دهند.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن‌های اداری در مدل‌های مختلفی در بازار یافت می‌شوند که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاصی دارند. به طور کلی پارتیشن‌ها از جنبه‌های مختلف به دسته‌های زیادی تقسیم می‌شوند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پارتیشن‌های دوجداره و تک جداره است که انتخاب درست این سبک پارتیشن، تغییر خاصی در نتیجه طراحی شما خواهد داشت.

پارتیشن دوجداره و تک جداره

یکی از اصلی‌ترین دسته بندی‌‌های پارتیشن‌ها، مدل‌های دوجداره و تک‌جداره آن است. در حقیقت میزان ضخامت پارتیشن‌ها به متریال سازنده آن‌ها بستگی دارد. اما در بعضی موارد در زمان ساخت پارتیشن از دو لایه متریال و یک لایه عایق در میان آن استفاده می‌شود که به این نوع جداکننده، دوجداره گفته می‌شود. پارتیشن‌های دوجداره و تک‌جداره عموما در مدل شیشه‌ای قابل خرید هستند و از این نظر ویژگی‌های زیادی دارند. پارتیشن‌های دوجداره به دلیل مقاومت و ضخامت بالا، عایق‌های بسیار خوبی در برابر گرما و صدا به شمار می‌آیند و امکان عبور حرارت و صوت از آن‌ها وجود ندارد.

علاوه بر این پارتیشن‌های دوجداره به دلیل داشتن متریال‌های مقاوم‌تر، وزن بالاتری دارند و معمولا از قابلیت جابجایی ساده برخوردار نیستند. در مقابل مدل‌های تک ‌جداره این پارتیشن‌ها از یک لایه متریال ساخته می‌شوند و نسبت به نوع دوجداره عایق ضعیف‌تری محسوب می‌شوند. اما با این وجود وزن کمتری دارند و از استحکام کمتری برخوردار هستند.

جمع‌بندی

بر اساس آنچه گفته شد؛ دریافتیم که پارتیشن‌ها ابزارهای بسیار کاربردی هستند که در انواع مختلفی اعم از دوجداره، تک جداره، فریم دار، فریم لس و همچنین در متریال‌های گوناگون یافت می‌شوند و معمولا از قیمت ‌های مختلفی برخوردار هستند. یکی از مزیت‌های این پارتیشن‌ها، هزینه‌های کم تهیه آن‌ها است که معمولا توجه خریداران و کارفرمایان را به خود جلب می‌کند. شرکت پرچین با ارائه امکانات خوبی نظیر امکان خرید مستقیم و بدون واسطه از فروشنده به صورت نقد و اقساط و همچنین قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه، مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند.

 

امتیاز دهی
دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی