پارتیشن بندی فضای اداره در کمترین زمان

پارتیشن اداری

پارتیشن بندی فضای اداره در کمترین زمان

طراحی دکوراسیون اداری یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که امروزه بسیاری از معماران و طراحان داخلی را به خود مشغول کرده‌ است. محیط اداری پیش از این اهمیت زیادی برای افراد نداشت و صرفا از آن برای انجام فعالیت‌ها در طولانی و کوتاه مدت استفاده می‌کردند. اما به مرور زمان بسیاری از مدیران متوجه شدند که محیط می‌تواند تاثیرات مثبت و منفی زیادی بر افراد داشته باشد و به همین دلیل امروزه سعی می‌کنند نهایت تلاش خود را در جهت انجام بهترین اقدامات برای طراحی داخلی دفتر کار خود بکار بگیرند. طراحی محیط اداری از اصول خاصی برخوردار است که افراد باید در زمان انتخاب و خرید تک تک جزئیات به آن‌ها دقت داشته باشند. محیط اداری در حقیقت فضایی است که افراد بخش زیادی از طول روز خود را در آن می‌گذرانند و قطعا تاثیر بسیار زیادی بر روحیات و خلق و خوی افراد خواهد داشت. اگر قصد دارید درباره پارتیشن بندی اطلاعات بیشتری داشته باشید، در این مقاله با ما همراه باشید.

اطلاعاتی درباره پارتیشن‌ بندی

یکی از بخش‌های بسیار مهم در طراحی دکوراسیون اداری، تفکیک و جداسازی فضا است که بسیاری از طراحان به آن توجه ویژه‌ای دارند. ممکن است شما به عنوان یک طراح در بعضی پروژه‌های خود با فضاهایی روبرو شده باشید که متراژ بالایی دارند. چنین محیط‌هایی فضای بزرگی را در اختیار شما قرار می‌دهند و طراح باید به وسیله ایده‌های مختلف این محیط را به بخش‌های جداگانه و گوناگون تقسیم کند. یکی از روش‌هایی که در صورت داشتن وقت می‌توانید از آن استفاده کنید، بازسازی است. در بازسازی شما می‌توانید با ساخت دیوارهای سیمانی و بتنی، محیط خود را به قسمت‌های مختلف و کاربردی تقسیم کنید. این از نکات منفی که باعث می‌شود طراحان بازسازی را انتخاب نکنند، طولانی بودن پروسه اجرای آن و همچنین هزینه‌های بالای آن است. به همین دلیل آن‌ها سعی می‌کنند از روش پارتیشن بندی برای تفکیک محیط استفاده کنند تا بتوانند با هزینه کمتر، نتیجه مطلوبی دریافت کنند. پارتیشن‌ها ابزارهای فوق‌العاده کاربردی هستند که در مدل‌های مختلفی از طرح و رنگ دیده می‌شوند و از آن‌ها برای جداسازی ساده محیط استفاده می‌شود.

کاربرد استفاده از پارتیشن بندی

در حقیقت می‌توان گفت پارتیشن اداری بندی روش موثری است که به شما در جداسازی هر چه ساده‌تر فضا کمک می‌کند. پارتیشن‌ها ابزارهای ساده‌ای هستند که از متریال‌های گوناگونی ساخته می‌شوند و هر یک کاربرد مختلفی دارند. در اصل هدف اصلی از جداسازی و تفکیک محیط، ایجاد فضاهای شخصی برای کارکنان است. بسیاری از معماران باور دارند که فراهم کردن محیطی خصوصی برای افراد، به افزایش تمرکز آن‌ها کمک شایانی می‌کند و باعث بالا رفتن سطح بازدهی آن‌ها می‌شود. در اصل شما با این روش می‌توانید راندمان کاری کارمندان خود را افزایش بدهید و تفاوت را در نتیجه نهایی به وضوح مشاهده کنید.

انواع پارتیشن‌ها

پارتیشن‌ها انواع مختلفی دارند و در مدل‌های متفاوتی از طرح، رنگ، متریال و قیمت دیده می‌شوند. پارتیشن‌های شیشه‌ای، چوبی، فلزی، آلومینیومی و … مدل‌های متنوعی از این جداکننده‌ها هستند که بر اساس ویژگی و خصوصیت‌هایشان در محیط‌های گوناگون بکار گرفته می‌شوند. پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از محبوب‌ترین این جداکننده‌ها هستند که درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پارتیشن شیشه‌ای

این سبک از پارتیشن‌ها مدل‌های خاصی از این جداکننده‌ها هستند که در محیط‌های اداری بکار گرفته می‌شوند. در حقیقت پارتیشن‌های شیشه‌ای با ظاهر لوکس و ساده خود، کاربرد گسترده‌ای در محیط‌های کاری دارند و به ویژه در سبک‌های مدرن بکار گرفته می‌شوند. همچنین پارتیشن‌های شیشه‌ای نسبت به سایر مدل‌های جداکننده‌ها از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند و با وزن کم، قابلیت جابجایی فوق‌‌العاده‌ای دارند. پارتیشن‎‌های شیشه‌ای از انواع مختلفی از شیشه ساخته می‌شوند و همچنین می‌توان این ابزار کاربردی را در انواع دوجداره و تک‌جداره نیز انتخاب کرد.

جمع بندی

پارتیشن بندی یکی از کاربردی‌ترین روش‌هایی است که امروزه توسط طراحان بکار گرفته می‌شود و از آن برای جداسازی و تفکیک کم‌هزینه و ساده‌تر استفاده می‌شود. این نوع جداسازی محیط جایگزین مناسبی برای فعالیت‌های طولانی و خسته‌کننده بازسازی محسوب می‌شود. شرکت پرچین یکی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی دکوراسیون است که با ارائه امکانات بسیار خوب نظیر امکان خرید بدون واسطه و مستقیم از فروشنده به صورت نقد و اقساط و همچنین همراه با قیمت‌های مناسب، توجه مشتریان را جلب می‌کند.

منبع محتوا : office partition

امتیاز دهی
دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی