قیمت انواع پارتیشن اداری و معرفی

انواع پارتیشن‌های اداری به همراه قیمت

طراحی دکوراسیون اداری یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌هایی است که امروزه توسط کارفرمایان و مدیران مشاغل انجام می‌شود. پیش از این افراد اهمیت چندانی برای محیط‌های اداری قائل نبودند و طراحان تمام تمرکز خود را بر روی محیط‌های مسکونی قرار می‌دادند. به مرور زمان مدیران مشاغل دریافتند که کارمندان آن‌ها بخش زیادی از ساعات طول روز را در محل کارشان سپری می‌کنند و این محیط می‌تواند تاثیر زیادی در روحیات و خلق و خوی آن‌ها داشته باشد. به همین دلیل امروزه تلاش می‌کنند تا به تک تک جزئیات بکار رفته در دکوراسیون اداری توجه کنند و د انتخاب آن‌ها دقت داشته باشند. یکی از مسائل بسیار مهمی که در طراحی دکوراسیون اداری اهمیت دارد، تقسیم بندی و جداسازی فضا است که معمولا برای انجام آن از افراد حرفه‌ای و ماهر کمک می‌گیرند. بسیاری از طراحان استفاده از پارتیشن‌ها را بهترین روش برای جداسازی محیط می‌شناسند و عموما این روش را جایگزین بسیار خوبی برای بازسازی می‌دانند. اگر قصد دارید درباره پارتیشن‌های اداری اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای مهم پارتیشن‌ها

پارتیشن‌ها یکی از ابزارهای فوق‌العاده کاربردی هستند که امروزه در طراحی دکوراسیون استفاده گسترده‌ای دارند. در حقیقت پارتیشن‌ها دیوارهای متحرکی هستند که از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند و قابل جابجایی و حرکت دادن هستند. پارتیشن‌ها ویژگی‌های زیادی دارند که استفاده از آن‌ها روشی مناسب برای جداسازی محیط محسوب می‌شود. بهتر است درباره تعدادی از مزایا و ویژگی‌های آن‌ها بیشتر گفتگو کنیم.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

یکی از موارد بسیار تاثیرگذاری که باعث می‌شود استفاده از پارتیشن‌ها طرفداران زیادی داشته باشد، قیمت‌ مناسب و مقرون به صرفه آن‌ها است. در اصل پارتیشن‌ها از قیمت‌های مناسبی برخوردار هستند و عموما جایگزین کردن این روش به جای بازسازی‌های طولانی و پرهزینه، ایده بسیار خوبی برای کارفرمایان ادارات به شمار می‌رود. البته باید دقت داشته باشید که قیمت پارتیشن‌ها بر اساس نوع متریال بکار رفته در ساخت آن‌ها تعیین می‌شود و ممکن است در بازار پارتیشن‌هایی با هزینه‌های بالا نیز مشاهده کنید که متریال سازنده آن‌ها از کیفیت و ارزش بالایی برخوردار است. اما بطور کلی این ایده روشی مقرون به صرفه برای تقسیم بندی محسوب می‌شود.

ایجاد فضای شخصی

بسیاری از کارفرمایان و صاحبان مشاغل معتقدند که فراهم کردن فضایی شخصی و اختصاصی برای افراد حاضر در محیط کار می‌تواند بر میزان تمرکز آن‌ها تا حد زیادی بیفزاید. در حقیقت ایجا فضای خصوصی برای افراد اعتماد به نفس آن‌ها را بالا می‌برد و باعث شکوفا شدن خلاقیت‌های آن‌ها خواهد شد. آن‌ها در چنین شرایطی می‌توانند در آرامش و با احساس خوب به انجام فعالیت‌های خود مشغول باشند و راندمان کاری خود را بالا ببرند. شما نیز می‌توانید این افزایش کیفیت را در بازدهی خروجی شرکت خود مشاهده کنید.

نصب و اجرای آسان

یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده کاربردی این پارتیشن‌ها، نصب و اجرای آسان آن‌ها است که باعث شده است طراحان زیادی استفاده از این ابزارها را به بازسازی‌های طولانی و طاقت‌فرسا ترجیح بدهند. در حقیقت این دیوارهای متحرک از متریال‌های گوناگون ساخته می‌شوند و افراد می‌توانند نوع پارتیشن مورد نظر خود را سفارش داده، و پس از خریداری به محل اجرا منتقل کنند. علاوه بر این پروسه نصب آن‌ها نیز از پیچیدگی زیادی برخوردار نیست. اما به دلیل تخصصی بودن این کار، بهتر است از افراد ماهر برای اجرای آن کمک بگیرید. همچنین این جداکننده‌ها از قابلیت پاکیزگی آسان برخودار هستند و به سادگی و با شوینده‌های معمولی تمیز می‌شوند.

تنوع گسترده طرح، رنگ و متریال

پارتیشن‌های اداری در انواع مختلفی از طرح و رنگ و متریال دیده می‌شوند و هر یک ویژگی‌های خاصی دارند. مدل‌های مختلف رایج این پارتیشن‌ها شامل پارتیشن‌های شیشه‌ای، چوبی، آلومینیومی، فلزی و … است که در میان آن‌ها مدل‌های شیشه‌ای از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این نوع پارتیشن تماما از شیشه ساخته شده و در انواع مختلف دوجداره، تک جداره، فریم دار و فریم لس قابل خرید است.

جمع‌بندی

همانطور که بارها نیز گفته شد؛ پارتیشن‌ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آن‌ها بر اساس کیفیت مواد سازنده، از قیمت‌های گوناگونی برخوردار هستند. شرکت پرچین یکی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی دکوراسیون است که با ارائه امکانات بسیار خوبی مانند امکان خرید به صورت نقد و اقساط و همچنین امکان خرید مستقیم از تولید کننده، مشتریان زیادی را به همکاری با خود دعوت می‌کند.

منبع محتوا : Price per meter of office partition

امتیاز دهی
دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی